نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، پروین تبیین عناصر برنامه درسی تربیت ‌اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
  • افسانه، شاهی رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانش‌آموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]
  • امیدی، جمشید برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
  • امیراحمدی، یونس تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]

ب

  • باباخانی، سجاد میزان توجه به رویکردهای تربیت شهروندی قانون‌مدار، مشارکتی و انتقادی در کتب جدیدالتألیف جامعه‌شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 91-112]
  • باغبانیان، سیده زهرا طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
  • باقری، خسرو تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
  • باقری، خسرو طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
  • برقی، عیسی رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانش‌آموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]
  • برقی، عیسی بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]

پ

  • پیری، موسی رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانش‌آموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]

ج

  • جعفری هرندی، رضا تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتاب‎های درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]

چ

  • چاوشی نجف آبادی، زهره شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان نجف‌آباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]

ح

  • حاتمی، جواد طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی رشته‌های کاردانش با رویکرد کارآفرینی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 117-152]
  • حاجی‌حسین‌نژاد، غلامرضا طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
  • حسینی خواه، علی واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
  • حسینی خواه، علی طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]

خ

  • خاکباز، عظیمه سادات بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]
  • خموشی بیدگلی، صفیه بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفه‌های زیست محیطی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]

د

  • داودی، سید محمدرضا شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان نجف‌آباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
  • درانی، کمال شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
  • دری، فاطمه ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
  • دری، محمد مهدی ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]

ر

  • رستمی، سحر تحلیل موانع آموزش اثربخش درس «کارگاه کارآفرینی و تولید» در پایه دوم متوسطه نظری [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 135-166]
  • رضایی، بیژن تحلیل موانع آموزش اثربخش درس «کارگاه کارآفرینی و تولید» در پایه دوم متوسطه نظری [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 135-166]
  • روشن، بلقیس بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
  • ریعان، معصومه بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]

ز

  • زیوری مراد، معصومه بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]

س

  • سراج، فرشته بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
  • سراجی، فرهاد بررسی جایگاه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
  • سلسبیلی، نادر ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
  • سلیمانی، معین تحلیل موانع آموزش اثربخش درس «کارگاه کارآفرینی و تولید» در پایه دوم متوسطه نظری [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 135-166]
  • سیدی، بتول تبیین عناصر برنامه درسی تربیت ‌اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]

ش

  • شمس، غلامرضا طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی رشته‌های کاردانش با رویکرد کارآفرینی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 117-152]
  • شمس، فاطمه بررسی جایگاه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]

ص

  • صالحی، اکبر میزان توجه به رویکردهای تربیت شهروندی قانون‌مدار، مشارکتی و انتقادی در کتب جدیدالتألیف جامعه‌شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 91-112]
  • صالحی، کیوان رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • صالحی، کیوان شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
  • صفیان بلداجی، رضوان طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]

ض

  • ضرغامی، سعید تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]

ط

  • طلایی، ابراهیم رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • طلایی، ابراهیم طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی رشته‌های کاردانش با رویکرد کارآفرینی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 117-152]

ع

  • علی عسگری، مجید واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
  • علی عسگری، مجید طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
  • علی عسگری، مجید طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
  • علی عسگری، مجید طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
  • عیاری، لیلا واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]

غ

  • غلام آزاد، سهیلا ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]

ف

  • فضلی زاده، شهرام بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
  • فیروزیان، اطهر ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]

ق

  • قائدی، یحیی تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
  • قائدی، یحیی میزان توجه به رویکردهای تربیت شهروندی قانون‌مدار، مشارکتی و انتقادی در کتب جدیدالتألیف جامعه‌شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 91-112]
  • قادری، مصطفی طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
  • قلتاش، عباس برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]

ک

  • کشاورز، سوسن میزان توجه به رویکردهای تربیت شهروندی قانون‌مدار، مشارکتی و انتقادی در کتب جدیدالتألیف جامعه‌شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 91-112]

گ

  • گویا، زهرا ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]

م

  • ماشینچی، علی اصغر برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
  • مظاهری، حسن بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفه‌های زیست محیطی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]
  • مقام دوست، ابوبکر طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی رشته‌های کاردانش با رویکرد کارآفرینی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 117-152]
  • مهرمحمدی، محمود طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
  • موسی پور، نعمت اله واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
  • موسی پور، نعمت اله سخن سردبیر: اثر تربیتی ویروس کرونا! [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 1-4]
  • میرزایی فر، داود بررسی جایگاه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
  • میرعارفین، فاطمه‌سادات طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]

ن

  • نادری، مریم تصویر برنامه درسی از منظر نوعمل‎گرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
  • نادری، نادر تحلیل موانع آموزش اثربخش درس «کارگاه کارآفرینی و تولید» در پایه دوم متوسطه نظری [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 135-166]
  • نادی، محمد علی ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]
  • ناصرپور، محمد شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
  • نجفی، حسن تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتاب‎های درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
  • نجفیان، آرزو بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
  • نژادغفوری، فرحناز رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • نوری، فریده ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]

ه

  • هاشمی، سید احمد برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]

ی

  • یارمحمدیان، محمد حسین ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]
  • یوسفی راد، فاطمه بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]